آسودگی خاطر و خرسندی مندی مشتریان همیشه از الویتهای کریستال نت بوک بوده است و کریستال نت بوک در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط خوب و مورد قبول به دست مشتری برسد. با این وجود احتمال دارد مشتریان گرامی پس از خرید، با مشکلاتی روبرو شوند که در اینجا خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی از طرف کریستال نت بوک هستند و مشمول 7 روز مهلت تست می شوند.
به طور کلی همهی لپ تاپ های استوک و اپن باکس امکان بازگشت و مرجوعی را به هر دلیلی در یک هفته را دارند ولی لپ تاپ های نو فقط در صورت وجود مشکل فنی و سخت افزاری امکان مرجوعی دارد و صرف نپسندیدن امکان مرجوعی را ندارد.
شرایط بازگرداندن کالا چگونه است؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی در تلگرام یا واتس اپ اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کریستال نت بوک بازگردانده شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات روی محصول، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد
- وجود مغایرت و تفاوت، باید حداکثر در ۴۸ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کریستال نت بوک از طریق تلفن، واتس اپ، تلگرام یا تماس تلفنی اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل دیده شدن است، مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات برای اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان شناسایی مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن حتما خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کریستال نت بوک بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- توجه: درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید
